הר שסטה – חיבור לאנרגיה עוצמתית במסע להתעלות עצמית

מתי הייתה הפעם האחרונה שהרשית לעצמך להתנקות לחלוטין? להתחבר אל האנרגיות הפנימיות ולהרגיש את העוצמה שבכדור הארץ? הר שטסה הוא לא רק אחד ההרים היפים שבצפון מדינת קליפורניה, הוא גם אחד המקומות המקודשים ביותר על פני הפלנטה שלנו. 

ההיסטוריה של הר שסטה הולכת אחורה, הרבה לפני שאנחנו יכולים לדמיין לעצמנו ועד היום אנחנו יכולים ליהנות מכוחותיו המיוחדים. יודעי דבר אשר מצליחים להתחבר אל האנרגיות העוצמתיות יוכלו להעיד כי מראהו של ההר אינו דומה לתמונות הרגילות. מבחינה אנרגטית הוא עטוי פירמידות, האחת היא פירמידה אתרית סגולה אשר הקצה שלה מגיע הרחק מעבר לפלנטה שלנו וחוצה אל החלל. השנייה היא הגרסה ההפוכה שהקצה שלה מתחבר אל ליבת כדור הארץ.

החיבור של הר שסטה לאנרגיות המזינות את כדור הארץ

הפירמידות לא רק עצומות אלא גורמות לחיבורים יחידים במינם אשר גורמים להזנה של כדור הארץ. אנחנו, כמבקרים במקום שמקבלים על עצמנו את הרצון להיות מוזנים מהעוצמה, יכולים להרגיש במה שההר מעניק לנו. הפירמידה שנושקת למעלה מחברת אותנו אל איחוד הפלנטות ואילו זו שמתחברת לפנים כדור הארץ מפיקה אנרגיה מהליבה וזו מפוזרת על פני הכדור שלנו.

האנרגיות של הר שסטה לא רק מזינות אותו ואותנו כמבקרים אלא הן משפיעות על כל החיים על פני כדור הארץ ויותר מכך. כדי להבין כיצד הדבר קורה יש צורך ללכת שנים אחורה ולא עשורים אלא אלפי שנים אחורה. כבר לפני 18 אלף שנה ישבו בהר למוריאנים אשר מאופיינים בגובהם הרב והיכולת שלהם לשלוט באנרגיה אטומית. הם משוחחים זה עם זה בטלפתיה ושולטים בטכנולוגיה באמצעות מוחם בלבד. 

את הלמוריאנים אנחנו לא יכולים לראות כיוון שהם נעים במרחבים אנרגטיים שונים, אך אנחנו יכולים ללמוד מהם על החיבור האמיתי והפנימי לעוצמתו של העולם. אלו מאיתנו שרוצים להגיע אל ההר ולקבל ממנו את תחושת העוצמה, יעמיקו את הלימודים עליו ועל הלמוריאנים אך גם אלו מאיתנו שיעלו להר בלי כל עבודה מקדימה לא יוכלו לפספס את החיבור העמוק במקום לאנרגיה עילאית.

הר שסטה – חיבור לאנרגיה עוצמתית במסע להתעלות עצמית

מסע התעלות למען עצמנו ולמען הסביבה

העלייה להר למוריה מתבצעת במסגרת סדנה של עשרה ימים. במהלך הסדנה לומדים המשתתפים והמשתתפות להתבונן פנימה אל הלב הלמוריאני. הם נפגשים עם מאסטרים ומקבלים כלים חדשים לחיים בממד החמישי וחשופים לתקשור המתבצע על ידי הכהן הגדול אדמה. כל הסדנה מועברת בשפה העברית ובמהלכה אנחנו עוברים שינוי עוצמתי ובסוף אף טקס התעלות.

המסע הוא הדרך הטובה ביותר לעלות אל ההר. ברור כי אפשר לטייל בו גם בלי כל הכנה מוקדמת, אך במקרה כזה לא נרגיש את העוצמה ולא נחווה את השינוי שאנחנו מייחלים אליו. כולנו מחפשים איך לגדול, לצמוח, להתחבר אל אנרגיות חדשות וללמוד עוד על הפנימיות שלנו. ההר, התרבויות וההיסטוריה שלו, מאפשרים לנו לעבור מסע של התעלות לא רק למען עצמנו אלא גם להשפיע לאחר מכן על הסביבה שלנו.

היופי, העוצמה ומקומות המסתור שבהר

המראה הראשוני של הר שסטה הוא מראה יפיפה שאי אפשר להתעלם ממנו. הוא מתנשא לגובה של מעל ל-4000 מטרים מעל פני הים. שטחו מחוספס מהבזלת והעצים שלו עבותים ומרשימים. בין השבילים נראה גם נחלים ומפלים שאי אפשר להתעלם מהייחודיות שלהם. היופי של ההר ללא כל ספק הופך אותו למוקד משיכה, אך הוא לא הסיבה העיקרית בגללה נרצה להגיע אליו.

במסגרת הטיול המאורגן והסדנה נצליח להגיע אל נקודות ייחודיות שמוכרות רק לאלו אשר מכירים היטב את ההר ואת התרבויות העתיקות שעליו. נגיע למקומות מקודשים ונרגיש את העוצמה, מה שיאפשר לנו להתחבר לאנרגיות עמוקות שישפיעו על חיינו ומכאן שאנחנו נשפיע על סביבתנו. 

לעוד מאמרים באתר:

תוכן עינייניים
רוצים לפרסם כתבה באתר?
כתבות חדשות
יעדים מומלצים לחופשה באירופה
תיירות
יעדים מומלצים לחופשה באירופה

יש הרבה מקומות נהדרים ופופולריים לטייל באירופה. אם אתה יוצא לחופשה ומחפש את המקום הטוב ביותר שאליו אתה יכול להגיע, שקול את אפשרויות הנסיעות המופיעות

טיפים לבחירת בית מלון
תיירות
טיפים לבחירת בית מלון

החלטתם לצאת לחופשה מפנקת בחו"ל? חשוב ביותר לבחור בית מלון איכותי,כזה שיאפשר לכם ליהנות מחופשה מפנקת בהחלט. כל מה שרציתם לדעת על בחירת בית מלון-

נופש הכל כלול למשפחות
תיירות
נופש הכל כלול למשפחות

נופש הכל כלול למשפחות עם מגלשות מגיעים עם המשפחה לאיה נאפה. כל המידע על נופש הכל כלול למשפחות  , כדאי לדעת כי החודשים יולי- אוגוסט

איך לבחור ביטוח נסיעות לחול
תיירות
איך לבחור ביטוח נסיעות לחול

איך לבחור ביטוח נסיעות לחול המדריך המלא במאמר הבא נעסוק על איך לבחור ביטוח נסיעות לחול כשאתה בוחר לעצמך ביטוח נסיעות לחו"ל יש המון דברים

דילוג לתוכן