יתרונות וחסרונות של התקנת טלוויזיה מהתקרה

יש כמה יתרונות וחסרונות להתקנת טלוויזיה מהתקרה. תושבת תקרה היא לעתים קרובות אינטנסיבית לעבודה, ויהיה לך רק אורך אחד של מוט. כמו כן, ייתכן שהחוטים לא יהיו מוסתרים בתוך המוט. החדשות הטובות הן שסוג זה של הר יכול להוסיף מראה אלגנטי לחדר שלך. עם זאת, יש להשתמש בשיטה זו רק עבור טלוויזיות שנמצאות כשלושה מטרים מהתקרה.

טיפ להרכבה בטוחה של טלוויזיה מהתקרה

לכמה אנשים יש חששות לגבי הרכבת הטלוויזיה שלהם על קיר או תקרה מגבס. זה מובן מכיוון שלכוח הכבידה תהיה השפעה הרבה יותר גדולה על הטלוויזיה שלך כאשר היא מותקנת על תקרה.
הנה כמה טיפים להרכבת הטלוויזיה שלך בצורה בטוחה. ודא שאתה מניח את התושבת על חתיכים.
לאחר שהתושבת מאובטחת, עליך לבדוק את האיזון של הטלוויזיה כדי לוודא שהוא ישר.

בעת התקנת תושבת קיר קבועה, תחילה עליך לקבוע את גובה הטלוויזיה.
הגובה הטוב ביותר הוא בדרך כלל איפשהו מעל גובה העיניים,
מה שמאפשר לכל אחד בחדר לצפות בטלוויזיה בנוחות. זה מועיל להחזיק זוג ידיים נוסף, מכיוון שאדם אחד יכול להחזיק את הטלוויזיה בזמן שהאדם השני מחבר את הכבלים.
עם זאת, עדיין עדיף להזמין איש מקצוע כדי להתקין טלוויזיה.

פונקציות של תושבת קיר טלסקופית או נפתחת

ניתן להשתמש בטלויזיה טלסקופית או מותקנת על הקיר מהתקרה למגוון מטרות.
מסילות ההזזה הגמישות שלו מאפשרות התאמה קלה של גובה המסך.
עיצוב התנועה המלאה שלו מאפשר גם לסובב את הטלוויזיה ב-45 מעלות.
התושבת כוללת את כל החומרה הדרושה להרכבתה. עם זאת, לחלק מהתושבות יש טווח מוגבל של הטיה.

תושבות טלוויזיה טלסקופיות שימושיות ביותר בחדר עם תקרות לא אחידות ותקרות נמוכות. מוט התמיכה הראשי שלו יכול להיות מסובב 180 מעלות
וניתן לכוון אותו במרווחים של שני אינצ'ים. חלק מהדגמים גם מאפשרים לטלוויזיה להיות זווית מ-15 מעלות אחורה ל-25 מעלות קדימה. דגמים אלה מציעים אפשרויות ניהול כבלים ופרופיל נמוך.
התקנת טלוויזיה מהתקרה

גודל הטלוויזיה שלך קובע את הגובה הטוב ביותר

גודל הטלוויזיה שלך ישחק תפקיד גדול בקביעה אילו תושבות יעבדו הכי טוב. מידות המסך כוללות את המסגרת, המסגרת והמעמד. יחס הגובה-רוחב הוא היחס בין הגובה לרוחב. זה אומר שעל כל 16 אינץ' של רוחב מסך, יהיה 9 אינץ' של גובה. לדוגמה, טלוויזיה בגודל 60 אינץ' תמדוד למעשה 52.3 אינץ'. חשוב לזכור שגובה הטלוויזיה שלכם אינו זהה לרוחבה, לכן חשוב לדעת את רוחב המסך לפני שמתחילים בקניות.

לאחר מכן, עליך לקבוע את עומק הטלוויזיה. מדוד את העומק מהקצה התחתון לחלק העליון. ייתכן שתתקשו למדוד את העומק מכיוון שהצד האחורי של הטלוויזיה מחודד. אחרת, אתה יכול לגלגל את העין. העומק עשוי להיות חשוב אם יש לך מעמד או ארון שאינם מספיק עמוקים. זכור למדוד את שטח התצוגה כדי לוודא שהטלוויזיה תתאים. אם הוא עמוק מדי, ייתכן שתתקשו למקם אותו בחלל.

פונקציונליות סיבוב וסיבוב של תושבת לטלוויזיה

תושבת לטלוויזיה יכולה לתלות מהתקרה במגוון דרכים. רובם מיועדים לתלות מהתקרה בגובה של כ-38 אינץ' מעל הרצפה. חלק מאלה ניתנים להתאמה של עד שני אינצ'ים, אך ייתכן שתרצה לשקול אם תכונה זו נחוצה עבור התקרה הספציפית שלך. לסוגים אחרים של תושבות יש מגוון רחב בהרבה של התאמה. סוגים אלה של תושבות תומכים בדרך כלל בטלוויזיות של עד 66 פאונד. חלקם עשויים עם פונקציונליות הטיה וסיבוב. הם תואמים לטלוויזיות עם מסך שטוח ומסך מעוקל.

שימוש בערכת הרכבה לטלוויזיה בתקרה היא דרך מצוינת להתקין טלוויזיה ללא קידוח. הקפד להתקין את תושבת הטלוויזיה בצורה בטוחה ומדויקת. במידת הצורך, השתמש בסוגר כדי לסמן היכן תתייצב התושבת על קורות התקרה. לאחר התקנת העוגן, ניתן לחבר את הטלוויזיה לתושבת בעזרת ברגים או לוחות הרכבה.

בְּטִיחוּת

לפני שתתקין תושבת לטלוויזיה צמודה לתקרה, עליך לבדוק את מדריכי ההתקנה של הסט שאתה מתכנן לקנות. ברגים שהותקנו בצורה לא נכונה עלולים לגרום לטלוויזיה ליפול מתושבת ההרכבה שלה. כמו כן, ודא שהברגים והברגים חזקים מספיק כדי שלא ייכשלו. במידת האפשר, התקן את תושבת הטלוויזיה באמצעות עוגנים שחוצים על פני קורות התקרה לתמיכה נוספת.

בעת בחירת מיקום הרכבה עבור תושבת הטלוויזיה, עליך לשקול את העיצוב והפריסה של החדר. את התושבת יש למקם בקצה הקיר, לא רחוק מדי לתוך החדר. כדאי גם להימנע מלהציב אותו רחוק מדי לתוך החדר, שכן זה יגרום לקורות חלשות יותר. אם זה רחוק מדי לחדר, הטלוויזיה עלולה ליפול מההרכבה שלה. במקרה זה, עליך לוודא שהוא מחובר לקורות מכיוון שהן נועדו להחזיק את הטלוויזיה בצורה מאובטחת.

עֲלוּת

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת ​​קביעת עלות התקנת טלוויזיה מהתקרה. גורמים אלה כוללים את סוג התו הנדרש, עבודה וחומרים בשימוש. חלק מהפרויקטים יכולים אפילו לכלול התקנה של מערכות משחקים, מכשירי סטרימינג ומערכות סאונד סראונד. שירותי התקנה מקצועיים יכולים לעזור להבטיח את המיקום הטוב ביותר עבור הטלוויזיה שלך ולמנוע ממך נפילה בטעות. העלויות משתנות בהתאם למיקום ולמקום, אך הן בדרך כלל בין 150 ל-250 ש"ח.

המחיר הממוצע להתקנת טלוויזיה מהתקרה יכול לנוע בין 150 ל-300 ש"ח, תלוי בסוג הקיר, מידת הקושי להרכבה של הקיר ומורכבות ההתקנה. אנשי מקצוע גובים בדרך כלל בין 150 ל-300 ש"ח עבור סוג זה של עבודה. תושבות קיר בדרך כלל זולות יותר מתליות לתקרה ונעות בין כ-70 ש"ח ל-400 ש"ח. אתה יכול לשכור שיפוצניק שיעשה עבורך את העבודה תמורת תשלום נוסף של ש"ח50 עד ש"ח75 לשעה.

תוכן עינייניים
רוצים לפרסם כתבה באתר?
כתבות חדשות
העתיד של מערכות כתיבת צ'אט GPT
מידע שימושי
העתיד של מערכות כתיבת צאט GPT

העתיד של מערכות כתיבת צ'אט GPT דמיינו עולם שבו מכונות יכולות לנהל שיחות טבעיות דמויות-אדם, ולספק תשובות ותובנות בדיוק וביעילות מדהימים. זה אולי הזמן לאמץ

הרכבת ארונות
מידע שימושי
הרכבת ארונות על ידי איש מקצוע

במאמר זה נבחן את היתרונות של הרכבת ארונות על ידי איש מקצוע לעומת הרכבתם בעצמך. לארונות RTA, למשל, יש הרבה יתרונות על פני ארונות שהורכבו מראש,

בדיקת רכב היא הערכה של מצב הרכב
מידע שימושי
מה זה בדיקת רכב לפני קניה?

בדיקת רכב לפני הקנייה היא תהליך שבו אדם, שרוצה לקנות רכב, משלם על בדיקת המכונית. מי ששוכר את המפקח בודק את הרכב לאיתור פגמים ומוודא

דילוג לתוכן