סוגי תיקונים קטנים בבית

הטיפים הבאים יעזרו לכם לבצע תיקונים קטנים ברחבי הבית. הם יכולים לנוע בין תיקון נורה לחור בקיר.
ניתן גם ללמוד כיצד לתקן דלת ארון, ברז דולף או חור בקיר. ייתכן שתמצא מידע זה שימושי גם אם אתה שוקל למכור את הבית שלך.
תיקונים קטנים בבית הם דרך מצוינת לחסוך כסף בתיקונים, והם יכולים לעשות את ההבדל בין מחיר הצעה נמוך ללא הצעה.

תיקון נורה

אתה יכול לתקן נורה שבורה בבית על ידי ביצוע כמה שלבים המפורטים להלן. עליך להתחיל בבדיקת השקע עבור חיבורים רופפים. חיבורים אלה יכולים להיגרם על ידי חוד מתכת כפוף או תקע אור רופף. אם אינכם יכולים להגיע לאור, פתחו חלון והשאירו את המקום במקום מוצל למשך מספר שעות. אם אינך יכול לתקן את הנורה, זה יכול להיות סימפטום לבעיה חשמלית בסיסית.

כדי לתקן נורה מפוצצת, תחילה ודא שיש לך את נורת ההספק הנכון. כמו כן, ודא שיש לך אוורור נאות סביב גוף התאורה. אם אינך מוצא את הנורה הבעייתית בשקע, ייתכן שהיא השתחררה או שכבר נשרפה. אתה יכול לשחרר את הלשונית על ידי השטחה ומשיכתה כלפי מעלה. לפני שתתחיל לעבוד על הנורה, הקפד לכבות את החשמל למעגל.

תיקון חור בקיר

חור בקיר יכול להיות תוצאה של משיכת מסמר מהר מדי או אפילו מעידה בזמן נשיאת רהיטים. בכל מקרה, אתה יכול לתקן את החור בעצמך עם הכלים והטכניקות המתאימים. להלן מספר טיפים וטריקים לתיקון חור בקיר בבית שלך. אני מקווה שהם יעזרו לך לבצע את העבודה במהירות וביעילות.

לפני שתתחיל לתקן חור בקיר, עליך לקבוע את גודל החור. ניתן לתקן חורים קטנים יותר בעזרת תרכובת מפרקים או שפכטל. חורים גדולים יותר, לעומת זאת, ידרשו שימוש בקירות גבס. בעת תיקון חור בקיר, הקפד ללבוש ביגוד מגן ומשקפי מגן כדי למנוע נזק לעיניים או כל סכנה אחרת. לבסוף, וודאו כי אינכם חותכים חוטי חשמל שעלולים להיות מוסתרים בתוך הקיר.

תיקון דלת ארון

בין אם אתם מחליפים דלת ארון ישנה ובין אם אתם צריכים לגרום לדלת אחת להיראות טוב יותר, החדשות הטובות הן שיש הרבה תיקונים פשוטים לטיפול בבעיות כאלה. אחת הבעיות הנפוצות נוגעת לציר הדלת. דגמים מסוימים של דלתות ארונות עשויים מלוח סיבית, שהוא סביר אך אינו מחזיק היטב את הברגים. כתוצאה מכך, עוצמת פתיחת הדלת תולשת את בורג הציר מקיר הארון. למרבה המזל, התיקון זול וקל ליישום. כל מה שאתה צריך זה קצת דבק עץ ומקדחה בגודל 1/2 אינץ'. אתה יכול לרכוש פקקים מעץ בבית סנטר.

אם הבעיה מתרחשת לאחר סגירת הדלת, ייתכן שיהיה עליך להחליף את הצירים. אם הצירים ישנים ורופפים, תצטרך לקדוח חורים עמוקים יותר או להחליף אותם בברגים בעלי קוטר גדול יותר. עדיף להשתמש בצירים חדשים לגמרי אם אפשר. ודא שהצירים החדשים מתאימים בצורה מושלמת. לחלופין, ניתן להשתמש בתבנית המסופקת עם הצירים החדשים כדי לסמן היכן יש לקדוח אותם על הארון. לאחר מכן, חבר את קוביות הצירים ואת הצירים החדשים. לאחר שהן ממוקמות, אתה יכול להתאים את הצירים על ידי סיבוב הבורג על הצירים.
לכתבה מקיפה בנושא סוגי התקנות טלויזיה

תיקון ברז דולף

לפני התמודדות עם עבודת תיקון, חשוב להבין כיצד פועלים ברזים. בדרך כלל, לרוב הברזים יש בעיות פשוטות כמו דליפת מים, שניתן לפתור בקלות על ידי החלפת מכונת הכביסה, טבעת ה-O ו/או האטם. אם אלה לא מספיקים כדי לפתור את הבעיה, אתה יכול לקרוא לאינסטלטור לעזרה. רוב השרברבים מציעים הערכות חינם, כך שתוכל לבקש את הערכות שלהם לפני שתתחיל.

בתור התחלה, סגור את המים. אם לא תעשה זאת, אתה עלול לגרום להצפה בחדר האמבטיה שלך. אתר את שסתום הסגירה על הברז וסובב אותו בכיוון השעון. אם לברז אין שסתום סגירה, סגור את אספקת המים הראשית לפני שתנסה לתקן אותו. הפעל את הברז כדי לבדוק אם הוא פועל כראוי. אם הדליפה נמשכת, ייתכן שיהיה עליך להחליף את הברז לחלוטין.

תיקון ברז דולף

אם אתם חושדים בברז דולף בביתכם, חשוב לדעת מה אתם מחפשים. ייתכן שתצטרך להחליף את הברז עצמו, אבל יש דברים אחרים שאתה יכול לנסות לתקן את זה גם בעצמך. לדוגמה, ייתכן שיהיה צורך להחליף ברז מחסנית. ברז כדורי עשוי לדרוש ממך להסיר את מכלול המחסנית ולבדוק את הקפיצים ורכיבים אחרים. לבסוף, ייתכן שתצטרך לקרוא לאינסטלטור כדי להעריך את מערכת האינסטלציה שלך.

ברז דולף יכול להיגרם מקורוזיה במושב השסתום או מצנרת פגומה. אם אתה לא יודע כלום על אינסטלציה, עדיף לקרוא לאינסטלטור. ברז דולף יכול להיגרם גם בגלל אטמים שחוקים, חלקים רופפים וצנרת שבורה. אינסטלטור מקצועי יכיר את הדרכים הטובות ביותר לתיקון ברז דולף. אני מקווה שהטיפים האלה יחסכו לכם הרבה כסף וטרחה.
תיקונים קטנים בבית

תיקון קיר פגום

ככלל, אתה יכול לעשות את התיקונים בעצמך אם הנזק קטן ולא גדול מדי. סדקים קטנים ניתנים לתיקון בטיח ולצבוע בצבע זהה לקיר שמסביב. עם זאת, אם אתה רוצה לתקן סדק גדול יותר, עליך לפנות לאיש מקצוע לעזרה. כדי לתקן סדק גדול, תחילה יש לאתר ולסמן את חתיכות הקיר. לשם כך, עליך להשתמש במוצא חתיכים. באמצעות כלי זה, אתה יכול לסמן את החתיכים משני צידי החור.

תיקון קיר פגום בבית הוא קל אם יודעים איך. קיר גבס עלול להינזק ממגוון דברים, כולל רהיטים ונעליים. ניתן לתקן חורים קטנים באמצעות תרכובת או תרכובת. כדאי לשקול גם את הבטיחות של האזור שמסביב, כי אינך רוצה לסכן את בטיחות המשפחה שלך על ידי ניסיון להדביק קיר. בנוסף לתיקון חור בקיר, כדאי לחפש חיווט או צינורות נסתרים.

תוכן עינייניים
רוצים לפרסם כתבה באתר?
כתבות חדשות
הנדימן לכל עבודה
בעלי מקצוע
היו הנדימן לכל עבודה הדרושה בבית

אם אתה צריך שיפוצניק לכל עבודה סביב הבית שלך, מאמר זה ילווה אותך בתהליך, כולל הדרישות ההכשרה וההסמכה לתפקיד. תלמד גם על עלות העסקת שיפוצניק. כמו כן,

אינסטלטור מומלץ
בעלי מקצוע
כיצד לבחור אינסטלטור מומלץ

לפני בחירת אינסטלטור מומלץ, הקפידו לקרוא חוות דעת על מנת לקבוע את רמת המקצועיות וההיענות. כמו כן, בדקו את דירוג שירות הלקוחות של האינסטלטור. אם

ניקוי ריפודים לרכב עשה זאת בעצמך
בעלי מקצוע
ניקוי ריפודים לרכב עשה זאת בעצמך

במאמר זה נדון בתהליך ניקוי ריפודים לרכב בעשה זאת בעצמך. החומר הטוב ביותר לשימוש הוא מגבת מיקרופייבר מכיוון שהיא עדינה מספיק עבור הבד וניתן להשתמש

התקנות טלוויזיה
בעלי מקצוע
איזה סוגי התקנות טלוויזיה יש כיום?

ישנם סוגים רבים ושונים של התקנות טלוויזיה שניתן לעשות כדי לשפר את ההנאה שאדם מקבל מהטלוויזיה שלו. אחד הסוגים הנפוצים ביותר הוא בעל תקן טלוויזיה

דילוג לתוכן