כל המידע על החלפת מנעול דלת

החלפת מנעול דלת – החלטת להחליף את מנעול הדלת הקיים שלך או את מנעול דלת הזזה במנעול דלת אחר. בקרוב תצטרך לגלות מה זה שאתה הולך צריך לעשות על מנת לקבל את העבודה הנכונה. ראשית, אתה צריך לוודא שיש לך את כל הציוד המתאים. לאחר מכן, יהיה עליך לגלות איזה סוג של מנעול הדלת תצטרך.

החלפת מנעול דלת כל המידע הרלוונטי

ניתן להזמין Deadbolts במגוון סגנונות שונים, כולל בורג, צילינדר. שקופית או שילוב. דלתות הזזה להשתמש במנגנון שונה מאשר deadbolt ויש סוגים שונים של מנעולים כגון keyed ו keyless. מציאת המנעול הנכון יכולה להימשך זמן מה ואף לדרוש מומחיות מסוימת. הנה כמה מידע על deadbolts והביטחון שלהם:

Deadbolts יכול להיות גם ללא מפתחות או keyed. מנעול ללא מפתח הוא מנעול שבו אתה צריך להשתמש במפתח מיוחד כדי לפתוח ולסגור. היתרון לסוג זה של מנעול הדלת הוא שהוא הרבה פחות מאובטח ממנעול עם מפתח. הסיבה לכך היא שכל אחד יכול פשוט לקחת את המפתח מהכיס שלך ולהיכנס אם הם כל כך בוחרים. מנעול ללא מפתח יכול גם להיות פחות יקר מכיוון שאינך צריך לרכוש מפתחות או להדפיס אותם.

סוג נוסף של deadbolt הוא מנעול דלת השילוב. מנעול משולב. כפי ששמו מרמז, הוא מנעול שבו נעשה שימוש בשילוב של מספרים כדי לפתוח את הדלת ולבצע תיקון דלת אלומיניום. מנעולים אלה נוטים להיות מאובטחים יותר מאשר אלה keyless. אבל הם גם יותר קשה לבחור או לשבור. במקרה של מנעול ללא מפתח, עדיין תצטרך לפחות קבוצה אחת של מפתחות כדי לקבל גישה. במקרה של מנעול השילוב. אתה צריך להסתכל לתוך מקבל מנעול המשלב הן את המפתח ואת השילוב.

החלפת מנעול דלת

סוגים שונים של מנעולים בדלתות

בחלק מהבתים יש מתים פנימיים במקום בתים חיצוניים. deadbolts פנימי יש מפתח בחלק הפנימי של המעטפת כי ניתן לגשת רק על ידי הבעלים. מתים חיצוניים מותקנים בצד החיצוני של הדלת. הן deadbolts פנימיים וחיצוניים בדרך כלל יש דרישת גיל מינימלית. יש מחלוקת לגבי הביטחון של סוגים אלה של מנעולים, במיוחד מאז הם לא ניתן לטפל בהם או נכה בכל דרך שהיא. מנעולים אלה נוטים להיות יקרים יותר מאשר מנעולי דלת אחרים והם כפופים בלאי הרבה יותר מהר מאשר מנעולים אחרים.

מפתחות הם אחד הפריטים הגנובים הנפוצים ביותר. ו deadbolts ניתן לעקוף בקלות רבה עם מנעול כניסה keyless. אתה צריך לוודא כי deadbolt תבחר תואם את שאר הבית שלך. אם אתה גר בבית עם חיצוניות רבות. אתה צריך לבחור deadbolt שנראה טוב על כל הדלתות. אם ברצונך להוסיף אבטחה נוספת לביתך. באפשרותך לבחור ביטול מת שמותקן בו לוח מקשים. אתה צריך גם לוודא שיש לך deadbolt שמתאים החיצוני של הבית שלך. כדי למנוע בעיות מאוחר יותר.

סוגים שונים של מנעולים על מנת לשמור על ביטחון בבית

לקבלת האבטחה הטובה ביותר, עליך להימנע ממנעולי סוג מנגנון הזזה. במיוחד אם אתה משתמש בנעילת כניסה ללא מפתח. אם עליך לפתוח מנעול דלת הזזה. עליך לחפש מנעול המשתמש במנעול עם מפתח. חלק ממנעולי הדלת הנפוצים ביותר של מנגנון ההזזה הם מנעולי סוג הצילינדר ומנעולי הפניית האגודל. אתה צריך גם להימנע מנעולים בורג מת. כפי שהם נוטים יותר להיות הרים. Deadbolts הם גם פגיעים יותר להקפיץ ולפגוע. אז אתה צריך להימנע משימוש בהם באזורים שבהם כלי רכב חונים לעתים קרובות.

אם אתם מחפשים מידע על החלפת deadbolt. אתה צריך לדעת כי deadbolts נעשו באופן שונה במשך מאות שנים. בימי קדם, מנעול היה גליל פשוט עם מפתח מוכנס לתוכו. כיום, למנעולים יש חלקים מסובכים רבים. אתה צריך לחשוב על כמה בטיחות אתה רוצה מהדלת שלך לפני שאתה רוכש מנעול חדש. אם יש לך מוסך או בניין אחר שבו אתה משתמש לעתים קרובות, ייתכן שתשקול מנעול deadbolt כדי להגן על הנכס שלך. אם אתה רק רוצה את המראה של מנעול. אז אולי כדאי לך לבחור מנעול דלת סטנדרטי.

תוכן עינייניים
רוצים לפרסם כתבה באתר?
כתבות חדשות
הנדימן לכל עבודה
בעלי מקצוע
היו הנדימן לכל עבודה הדרושה בבית

אם אתה צריך שיפוצניק לכל עבודה סביב הבית שלך, מאמר זה ילווה אותך בתהליך, כולל הדרישות ההכשרה וההסמכה לתפקיד. תלמד גם על עלות העסקת שיפוצניק. כמו כן,

תיקונים קטנים בבית
בעלי מקצוע
סוגי תיקונים קטנים בבית

הטיפים הבאים יעזרו לכם לבצע תיקונים קטנים ברחבי הבית. הם יכולים לנוע בין תיקון נורה לחור בקיר. ניתן גם ללמוד כיצד לתקן דלת ארון, ברז דולף

אינסטלטור מומלץ
בעלי מקצוע
כיצד לבחור אינסטלטור מומלץ

לפני בחירת אינסטלטור מומלץ, הקפידו לקרוא חוות דעת על מנת לקבוע את רמת המקצועיות וההיענות. כמו כן, בדקו את דירוג שירות הלקוחות של האינסטלטור. אם

ניקוי ריפודים לרכב עשה זאת בעצמך
בעלי מקצוע
ניקוי ריפודים לרכב עשה זאת בעצמך

במאמר זה נדון בתהליך ניקוי ריפודים לרכב בעשה זאת בעצמך. החומר הטוב ביותר לשימוש הוא מגבת מיקרופייבר מכיוון שהיא עדינה מספיק עבור הבד וניתן להשתמש

דילוג לתוכן