כל המידע על השתלות שיניים

יש מידע רב על השתלות שיניים והיתרונות שלהן. מכשירים אלו משמשים להחלפת שיניים חסרות ומשולבים עם הלסת או הגולגולת. ידוע שהם פועלים גם כעוגן אורתודונטי חזק. מסיבה זו, השתלות שיניים הן הבחירה המושלמת עבור מטופלים שאיבדו את כל או רוב השיניים שלהם. למידע נוסף על מכשירים אלה, המשך לקרוא. נחקור את היתרונות והתכונות של השתלות שיניים. כדי להתחיל, עליך להבין מה הם וכיצד משתמשים בהם.

יתרונות של השתלות שיניים

היתרונות של שתלים דנטליים כוללים שיפור היגיינת השיניים ואובדן עצם מופחת. מכיוון שתלי שיניים נועדו להיראות כמו עמוד מתכת קטן, ניתן להסירם ולנקות אותם בקלות. החומר הנפוץ ביותר המשמש לשתלים הוא טיטניום, שכן הוא מתמזג היטב עם רקמת העצם. חומרים נוספים הם זירקוניום ומתכות אחרות. אבל טיטניום הוא הבחירה הנפוצה והעמידה ביותר עבור שתלים. כל החומרים הללו חזקים ועמידים לאורך זמן, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור אנשים רבים.

מלבד היתרונות של השתלות שיניים

יש להן שורה ארוכה של יתרונות. לדוגמה, הם מפחיתים אובדן עצם, משפרים את התפקוד ומשפרים את היגיינת הפה. מכיוון שהם ממוקמים בחניכיים, אינך צריך לדאוג לגבי הסרת מבנה שיניים בריא. הם משתלבים עם השיניים הטבעיות שלך, מה שאומר שקל לנקות אותם. יתרה מכך, אחוזי ההצלחה שלהם גבוהים. שיעור ההצלחה ישתנה בהתאם לאזור הפה. הלסת העליונה קשה יותר לתקן, למשל.

ישנם מספר אמצעי זהירות שיש לקחת בחשבון לפני השתלת שיניים

עישון וצריכת אלכוהול מופרזת יאטו את תהליך הריפוי ועלולים להשפיע על בריאות החניכיים. יש אנשים שחווים ברוקסיזם, או 'חריקת שיניים'. כדי למנוע כל נזק לשיניים החדשות, כדאי להרכיב סד. כמו כן, מומלץ להימנע מהשתלות שיניים אם את בהריון, מניקה או סובלת מיתר לחץ דם.

בנוסף ליתרונות הנ"ל, השתלות שיניים מונעות גם איבוד עצם בלסת. לאחר נפילת שן, העצם הטבעית מתחילה להידרדר. אם תאבד שן, עצם הלסת עלולה להתנפח ולהיראות "שקוע". אבל שתל יעזור לך לשמור על שיניים ועצם הלסת שלמות. זוהי דרך מצוינת לשפר את הביטחון העצמי והבריאות הכללית שלך. ככל שיש לך יותר שתלים דנטליים, כך תיהני יותר מהיתרונות של חיוך יפה.

השתלת שיניים היא פתרון קבוע לאובדן שיניים

הם יכולים לשחזר שיניים חסרות ולעזור לך לאכול. הם יכולים גם לתמוך בתווי הפנים שלך. עם זאת, אתה צריך להיות מועמד טוב להליך. רופא השיניים יבצע בדיקה יסודית כדי לקבוע אם השתלות שיניים מתאימות לך. הליכים אלה יכולים להימשך עשרים שנה או יותר. אבל אחוזי ההצלחה עדיין נמוכים. רוב החולים צריכים שניים או שלושה. מסיבה זו נדרשת התייעצות.
יתרונות של השתלות שיניים

שיעור ההצלחה משתנה

אך הוא בדרך כלל גבוה יותר בחולים עם עצמות לסת בריאות. שיעור ההצלחה של השתלות שיניים יכול לנוע בין תשעים אחוז ל-98%. טיפול נכון בשתלים הדנטליים שלך יגרום להם להחזיק מעמד לכל החיים. כל המידע על השתלות שיניים יעזור לך להחליט איזה הליך מתאים לך ביותר. חשוב לזכור כי תצטרכו לעבור מספר הליכים על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

ברוב המקרים, מטופל מקבל בדרך כלל כדור הרגעה לפני השתלת שיניים. הסיבה לכך היא שחומר הרדמה כללי משמש רק במקרים חמורים. עם זאת, חשוב להבין שלא אמורות להיות לך בעיות עם השתלות שיניים לאחר ההליך. עליך להתייעץ עם רופא שיניים אם אינך בטוח לגבי ההליך. חשוב לציין כי השתלת שיניים של אדם היא ייחודית, וחשוב לדעת מה יכלול ההליך.

לאחר ההליך, המטופל יכול לחזור הביתה באותו היום. יש לטפל גם בשתלים דנטליים. ניקוי שוטף ומי פה אנטיבקטריאלי חיוניים לאריכות החיים שלהם. בנוסף לטיפול בשיניים החדשות, יש להתייחס להשתלות שיניים באותו אופן כמו לשיניים טבעיות. אמנם ישנם סיכונים הקשורים אליהם, אך הם אינם מסוכנים. עם טיפול נאות, שתלים דנטליים יכולות להחזיק מעמד שנים רבות. הם אופציה מצוינת להחלפת שיניים חסרות.

תוכן עינייניים
רוצים לפרסם כתבה באתר?
כתבות חדשות
מניקור ביתי
בריאות ויופי
10 מוצרי ציפורניים חובה למניקור ביתי

האם אי פעם היית בסלון ציפורניים ויצאת מרגישה כמו נסיכה בחיים האמיתיים? לכולנו יש! אבל לפעמים אנחנו עסוקים מכדי לפנות זמן לפגישות ארוכות ומפוארות. אל

הגורם לפטרת הציפורניים
בריאות ויופי
הגורם לפטרת הציפורניים

עם זאת, ישנם כמה גורמים שכיחים לפטרת הציפורניים, הכוללים היגיינה לקויה, שימוש במוצרים שאינם מתאימים ולוקח פרקי זמן ארוכים למריחת אותם מוצרים. הגורם לפטרת הציפורניים

שיטות להשתלת שיניים
בריאות ויופי
שיטות להשתלת שיניים

שיטות להשתלת שיניים טיפים והמלצות שתלים דנטליים נחשבים ליעילים במיוחד עבור מטופלים. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינויים אשר חלו בתחום ההשתלות וכיום ניתן למצוא

דילוג לתוכן